Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 14 januari 2011

Klassisk fredag med tacos och räkor

Förr var det räkor och vitt vin som gällde på fredagskvällar, men nu för tiden är det tacos som står på de flestas middagsbord denna afton. För att vi alla ska få vårt lystmäte satsar vi idag på en kombination. Barnen får tacos, jag får vitt vin och räkor och maken får välja vilket av dem han föredrar.

Nu när vi är hemma i Sverige igen känns det som om jag borde byta ut den bedårande kolan på bloggbilden, men hur ska jag kunna hitta en bättre bild? Jag blir glad varje gång jag ser den och tar jag en vinterbild, som antagligen skulle passa bättre, skulle effekten bli den motsatta. Jag skulle antagligen bli deppig.

Lilla koalan får hänga med ett par dagar till som utfasning i alla fall...

Inga kommentarer: