Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 17 februari 2011

Tjusig smörgåstårta och kul toapapper


Äntligen kommer mamma och pappa ner med mina fina barn igen och det ska bli väldigt trevligt att få både ses och kramas igen.

I förmiddags gjorde jag en smörgåstårta som vi ska kalasa på ikväll och eftersom det är en ganska stor sats med själva röran, så kom jag på den trevliga idén att jag kunde göra en egen liten variant till min kära syster och hennes man, för de är båda väldigt förtjusta i smörgåstårta.

Det blev en väldigt söt liten tårta, tycker jag, och  det kändes kul att kunna smyga ner med en så fin present när flitiga systern sitter och sliter med pluggandet inför logistiktentan i morgon. Fantastiskt nog hade fine svågern ställt fram en bag-in-box med ett av mina absolut favoritviner, Foot of Africa, i hallen, för att jag skulle få den, så det blev ett helt strålande byte!

Jag har köpt roligt toalettpapper som är fullt av kärleksfulla dikter, så nu kommer säkert toabesöken att ta några minuter extra, för man vill ju läsa vad det står innan man spolar ner det...

Inga kommentarer: