Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 30 mars 2011

Jag har vunnit minsann!


Åh, vad glad jag blev när jag vann tävlingen som begåvade och finurliga väninnan Anette hade på sin blogg! Hon lottade ut ett tjusigt armband som hon gjort och jag hade turen att vinna det.


Idag sågs vi för första gången sedan min vinst och då fick jag detta vackra paket, som jag inte vågade öppna på plats, för jag ville så gärna fotografera hur fint det var först.

Inuti låg det färgglada tovade armbandet i turkos, gult och ceriselila. Att det dessutom hade en fastsydd tygetikett med en rebus på gjorde det hela ännu trevligare. Först tolkade jag handen som en stoppsignal, men när jag läste texten insåg jag raskt att det förstås stod Handmade by NÄTTO-PLÄTTO. Fyndigt!


Vi hade en hel del att prata om också och det blev ett mycket intressant och givande samtal som jag uppskattade mycket. Vi ska fortsätta diskussionen nästa vecka och jag ser redan fram emot det.

Tusen tack, fina Anette!


Inga kommentarer: