Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

söndag 29 maj 2011

Överraskande Mors dag



För mig har det varit jättekul att få fira Mors dag tillsammans med båda mina fina barn och dessutom med min käre make, även om samvaron innebar ett besök på ett sjukhus och en operation av en sticka.

Världens allra sötaste dotter var dock så underbar att hon hade förberett två fantastiska presenter till mig när vi äntligen återvände hem igen.

Den ena hade hon gjort i slöjden och den var så fin och söt att jag blev alldeles tårögd och den andra var så otroligt omtänksam eftersom den var inköpt en dag då hon själv var så skadad att hon var på sjukhuset. Ändå tänkte hon på mig när hon såg dessa fina tablettaskar och köpte en till mig!

Vilken underbar Mors dag det blev trots allt!

Inga kommentarer: