Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 20 maj 2011

Sötaste vakthunden håller ordning


Idag har mamma och pappa kommit på besök med sin fina vita Bichon Frisé Alice och hon är en alldeles utmärkt vakthund.

När mamma smet iväg till min syster i bara några minuter låg Alice så fint på hallgolvet och väntade på henne innanför dörren.

Festglada dottern har dessutom just ikväll passat på att ha några tjejer här på lite myskväll och när Alice fick syn på dem utanför altanfönstret skällde hon som tusingen för att tala om för oss att några inkräktare fanns på tomten. Så sött med alla dessa farliga men samtidigt bedårande elva-tolvåringar!

Jag har fått några nya fina växter av min snälla mamma också, bland annat en japansk vallmo. Frågan är om jag vågar plantera den i närheten av de sibiriska jag redan har, för det är trots allt olika världsdelar...

Inga kommentarer: