Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 2 september 2011

Choklad från käre maken


Idag rusade käre maken genom vårt hem vid tretiden i eftermiddags. Han var på väg mot Tyskland och ännu en vindsurfingtävling och var bara hemma och hämtade sin packning.

Mitt i allt hann han ändå uppvakta mig på vår 20-årsdag och jag fick underbart fin choklad från Flickorna Kanold! Han vet att jag älskar choklad och jag ska nu ägna resten av kvällen åt att dricka vin och äta den fina chokladen.

Min mor och far gör oss sällskap tillsammans med den fina lilla ulltotten Alice och söta dottern har bestämt att vi ska se Never say never med Justin Bieber, så det kommer att bli en väldigt mysig och trevlig afton.

Bortsett från att söte sonen blir galen av att blott höra Justins namn, så han spelar dataspel i sitt rum istället...


4 kommentarer:

Mallan sa...

Jag håller med dig - det är galet gott med choklad! För min del blev det en del chokladbollar, kaffe och din läggning ikväll :-)

Joanna Björkqvist sa...

Haha, Mallan, låter som en helt okej kväll! Återkommer om den spännande läggningen! :)

Desirée sa...

Ser så mumsigt ut! Och JAA vi måste ses den 24:e :)

Joanna Björkqvist sa...

Det blir jättekul, Desirée! :)