Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 22 september 2011

Ses på fredag eller lördag?

Dukat inför Bokcirkelkväll hos mig, men vi får nöja oss med att ses
på Bokmässan istället - inte heller så dumt!

I år känns det som om jag inte kommer att hinna med allt jag vill på Bokmässan om jag inte åker dit både fredag och lördag, så det kommer jag att göra. Vi bor ändå bara en halvtimme bort, så jag passar på.

Det vore jättekul att få träffa andra trevliga människor som är där, tycker jag. Om du tycker samma sak kan du väl skriva en kommentar här, så vi kan bestämma var och när vi ska ses. Jag kommer att vara på mässan ungefär klockan 14-19 på fredagen och klockan 9-16 på lördagen.

På fredagen kommer jag nog mestadels att vara gå omkring utan sällskap, så då är jag väldigt flexibel. På lördagen kommer jag att ha två glada barn och en fin väninna med mig, men även då hade det varit trevligt att ses.

Om ni är rädda för att inte känna igen mig, kan ni titta på Debatt på SVT1 ikväll klockan 22.00, för där sitter jag och debatterar litteraturkritik, minsann.

7 kommentarer:

Duktiga Tjejen sa...

Jag kommer sitta bänkad vid tv:n kl.22! Hoppas inte jag hinner däcka innan bara, drar till jobbet 6:15 imorn...

Marina sa...

Spännande! Har jag tur så kommer jag åt programmet på Svt play under morgondagen - ska undersöka detta. Ha en bra helg på bolmässan!

Joanna Björkqvist sa...

Dumtiga Tjejen: Det finns ju alltid SVT Play också! Det tänker jag själv kika på av förklarliga skäl... ;)

Marina: Hoppas du kan se SVT Play - det är ju väldigt praktiskt! Tack, jag ser verkligen fram emot Bokmässan! :)

Hanna Lans sa...

Jag signerar böcker mellan kl 14-15 på fredagen i monter A04:43, om du vill komma förbi. Annars ses vi kanske i minglet och absolut på lördagen!

Joanna Björkqvist sa...

Hanna: Jag ska försöka hitta dig redan på fredagen - trevligt! :)

Stoffe sa...

Hade jag varit på bokmässan hade jag sagt hej, men jag är ju inte där. Jag ska nämligen bli fiiin i håret istället ;D
Ikväll ska jag hålla utkik efter debatören :)
Ha en bra kväll, och lycka till.
kramen

Joanna Björkqvist sa...

Stoffe: Att bli fin i håret är inte heller fy skam! ;)
Tack för lyckönskningarna - snart kommer väl magpirret! ;) Kram!