Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tisdag 17 april 2012

Majblomma med förhinder


Idag fick söte sonen sin väska med majblommor och jag måste säga att de är väldigt snygga i år. Självklart får jag köpa några stycken. Det lär vara alldeles fullt av majblommesäljare i köpcentret idag, där vi som vanligt tillbringar tre timmar varje tisdag.

Det knasiga är att det är söta dottern och jag som strövar runt där och handlar medan sonen har två av sina aktiviteter. Svårt för honom att sälja majblommor medan han dansar första timmen och skapar konstverk de andra timmarna.

Idag borde det varit dottern som hade hans aktiviteter, för det är framför allt första dagen som det går att sälja de där blommorna...

5 kommentarer:

♥ Carina ♥ sa...

Visst var vinröd, silver och cerise årets färg? Låter som en snygg "kombo"
Jag ska absolut köpa en om jag stöter på någon som säljer.
Hoppas försäljningen går bra :)
Kram

Marina sa...

Den såg snygg och annorlunda ut!

Anonym sa...

Om dina förutsättningar har ändrats (gällande din egen bjudning, om jag minns rätt) så kommer här den inbjudan som är till dig lika riktad.

Kram

hej bästa du!
Nu har jag äntligen lyckats att sammanstråla allas önskemål om restaurang etc. Det enda jag behöver hjälp med nu är vad du önskar för meny för bloggträffen!

Lämna en kommenatar asap alt, att du mailar, så att jag kan vidarebefordra detta till LJUNGGRENS restaurangchef.

Jag hoppas att du kan komma, såklart!! menybeställning asap

Stoffe

Åsa sa...

Åh de där majblommorna :)
hoppas det går bra med försäljningen :)

Kramar Åsa

Bubbel sa...

Hoppas han slår försäljningsrekord!:) Här hemma har jag inte sett en enda majblommeförsäljare än men jag ska nog lyckas leta upp nån..kram