Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

måndag 1 oktober 2012

Bokmässan slås av svensk mästare


Min plan var att berätta hur stolt jag är. Hur grymt det är att vi kämpat och slitit under så lång tid och äntligen lyckats ro projektet i hamn.

Vi som skriver som sjutton och ger ut våra böcker på egen hand - utan ett tryggt förlag i ryggen. Vi är grymma. Fyra härliga dagar på mässan talar sitt tydliga språk - vi behövs!

Men så kom verkligheten ikapp mig - attans. Ett sms talade om något.

Min käre make hade vunnit SM i Speed vindurfing 2012. Wow. Hur mycket jag än tävlar (och det gör jag ju dessvärre inte...) så kommer jag inte att få en plakett från Sverige om att jag är en mästare. Men det är precis en sådan vi har här hemma nu. En svensk mästare.

Och honom är jag gift med! Tjohoo!

Det tar dock inte alls bort känslan av att vi i Egenutgivarna varit fantastiska under våra dagar på mässan. Vilken grym långhelg vi har haft. Vilket äventyr Bokmässan har varit!











7 kommentarer:

Unknown sa...

Wow, svensk mästare! Stort grattis till maken! Vilken grej! :-)

Och stort grattis till dig och dina kollegor! Vilken härlig monter ni hade! Jag såg inte dig när jag väl hade lokaliserat er och hade tänkt att försöka igen senare men både kropp och knopp gav upp på tok för tidigt så jag fick bege mig hemåt.

Kram

♥ Carina ♥ sa...

Wow!! Vad stort att vinna SM! Grattis till mannen i ditt liv!
Men det du åstakommit är ju också fantastiskt även om det inte kommer att generera en plakett från Sverige ;)
Hurra till er båda!
Godmorgon!

Villa Frejas bokblogg sa...

Stort grattis till svenska mästaren, så himla roligt :)
Grattis också till dig och dina författarkollegor. Ni gör ett kanonjobb.
Kram.

Desirée sa...

Stort Grattis :)

Maria sa...

Stort grattis till er båda!!
Nån gång i livet ska jag åka till bokmässan. Då ska jag hålla utkik efter dig!

Kram

Malla sa...

underbart!!

Anneli Stålberg sa...

Yay! Grattis!
Kram!