Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

måndag 19 november 2012

Gillar inte gammal glass


Jag tycker att det är mycket praktiskt att vara självscanningskund på Ica. Bortsett från äggen, som verkar vara ett hyfsat sunt inköp, ligger vi risigt till om man kikar på vad jag stoppat ner i påsarna. Fryspizza, läsk och snacks - ja, det är bara att erkänna att det blir så ibland. Jag hade glömt att köpa onyttiheter så jag fick ta mig en extra tur till affären, tyckte barnen, och då blev resultatet så här  spännande.

Men även om chips och ostbågar inte är det allra nyttigaste jag kan komma på, så är det ändå det som står längst ner som är allra värst.

Jag vill inte ha gammal glass.

5 kommentarer:

Västgötskan sa...

Hahaha! BETALAR du för gammal glass. Den borde du får gratis. ;-))

Kram M

Unknown sa...

Om ni äter ostbågar och glassen tillsammans och sköljer ner med lite Pepsi, går det kanske bra ändå :-)

Shamrock sa...

Är det månne den glassen som vi kallar "gammeldansk" efter en felläsning i unga dar'

Mallan sa...

Men HAHAHAHAHA"!!!!!!

Anneli Stålberg sa...

Nej usch, hoppas du kan få pengarna tillbaka :)
Kram!