Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tisdag 12 februari 2013

Fin dag med semlor och spel


Idag har jag fått så mycket frisk luft att jag nästan överdoserat. Några av de vackraste vinterbilderna jag tagit i mitt liv har jag tagit här i Branäs, så jag utgår alltid ifrån att det det ska vara klarblå himmel och massor av snö. Riktigt så enkelt är dock inte livet.

Det är fortfarande rätt grå himmel, men med mina vinterkläder fryser jag inte det minsta ändå! Underbart med ny dunjacka.

Jag tog en promenad till Ladan, ja det heter så, och lyckades köpa semlor till Fettisdagen. Barnen blev mycket glada. Själv var jag mest glad över att jag lyckades gena genom skogen utan att gå vilse...

På kvällen spelade vi spel; fyrmansvist med familjen i stugan och jag råkade mitt i allt klicka på att jag passade mot pappa i Wordfeud och det ville jag absolut inte!!! Passa GÖR man bara inte mitt i spelet. Min fina pappa insåg genast misstaget och passade tillbaka.

Är han schysstast or what? Tänk om fler i världen varit som min pappa!