Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 1 maj 2013

Arbetarnas dag firades med arbete


Eftersom jag är så överhopad med jobb på skolan nu hade jag tagit hem en massa elevarbeten som jag skulle passa på att läsa idag. De första timmarna satt jag inne vid matbordet och läste och skrev långa kommentarer till eleverna, men efter lunch bestämde jag mig för att göra den sista timmen utomhus.

Solen sken från en klarblå himmel när jag satt med mina papperbuntar och antecknade. Det var riktigt varmt och härligt, måste jag säga, och nog passade det bra att fira arbetarnas egen dag med att just arbeta?!

På kvällen var det dags för utgång med bokcirkelflickorna och den här gången blev det middag på El Corazon. Det var mycket trevligt och fantastiskt gott, så det var inte sista gången vi åt där. Massor av fina tapas och massor av god smak. Ni ser ju på bilden hur vackert det var och det var bara den ena brickan. Det kom en hel bricka till och dessutom lite lösa fat med läckerheter.

Otroligt gott och trevligt!

1 kommentar:

♥ Carina ♥ sa...

Härligt att kunna ta med sig jobbet ut och njuta av vädret samtidigt :)
Kram