Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

söndag 6 oktober 2013

Denna vackra höst


Så otroligt vackert det är i naturen denna sköna höst. Och den klarblå himlen gör sannerligen inte saken sämre.

Jag tror att 2013 kommer att gå till historien på grund av sitt väder. Det var länge sedan vi hade så tydliga årstider som vi har haft i år. Först en smällkall vinter som dessvärre tog död på flera av mina växter i rabatten och på den en ljuvlig vår.

Sedan kom den varma sköna sommaren full av sol och värme. Nu njuter vi av hög och klar höstluft och så lite regn att det knappt ens finns.

Helt fantastiskt.




4 kommentarer:

Marina sa...

Årstider när de är som bäst! Det är just det här jag kan sakna väldigt mycket - men tids nog får jag säkert nog av det också...

Carina Sjölund sa...

Alla årstider har sin charm :)
Men om jag ska vara ärlig, så tycker jag denna sommar inte varit riktigt okey...
Kramen♥

Anonym sa...

Jaa...DEt har vart/är underbart <3
Vackra foton/Annmi

Jeanette sa...

Visst har de senaste månaderna varit helt ljuvliga!! Nu vill man ju ha det så VARJE år..
Kram