Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 29 november 2013

En alldeles egen julkampanj



Den magiska helgen är i antågande. Den ljuva helgen då vi börjar drömma om jul. Då vi börjar längta till julafton på riktigt.

Sedan en tid tillbaka är min roman Närmare dig med i Adlibris julkampanj under kategorin Till bokmalen, men idag bestämde min förläggare Annika Bengtsson och jag oss för att ha en alldeles egen julkampanj. Bara för att vi kan. Och får att vi tycker att våra böcker förtjänar ännu fler läsare.

De två största succéerna från Grim förlag under 2013 finns med i vår julkampanj och det är min Närmare dig och Annikas Kråkprinsessan. Jag skulle säga att båda böckerna är väldigt läsvärda och handlar om kvinnor som drabbas av olika saker i livet och detta präglar dem för alltid.

Paketpriset för dessa två böcker är från och med idag endast 130 kronor inklusive porto. Det är betydligt lägre än t ex Adlibris, så bättre pris går inte att finna.

Ge bort en bra bok (eller två) till någon du tycker om - eller köp dem till dig själv. Det är du värd.

Mejla info@grimforlag.se för att göra en beställning.

Jag kanske borde passa på själv...?


Inga kommentarer: