Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tisdag 24 december 2013

Trevlig shopping i solsken



Lite syndigt har det allt känts att gå i affärer hela dagen när det varit så underbart väder ute, så när söte sonen ville in på Best buy som sista destination för att köpa hett eftertraktade hörlurar slog jag mig ner på en betongrondell på parkeringen utanför och lapade sol i några värdefulla minuter. Otroligt lyxigt och skönt - även om somliga förbipasserande pekade och fnissade medan de sa:

- Look at her!

Hade de besökt Sverige en grådaskig dag i mörkaste december hade de förstått mig lite bättre.

Alla i familjen är i alla fall mycket nöjda med sina inköp för dagen. Jag slog till med ett par nya DocMartens eftersom jag vet att de alltid passar och att jag använder dem konstant. Oavsett väder och tillfälle.



Jag köpte också massor av snygga små handspritsflaskor med olika dofter. Perfekt att ha i handväskan när sjukor florerar och perfekta pyttepresenter när man egentligen inte borde ge bort något gärna vill.

Jag köpte också en skojig och söt vinkub. Bara ordet fick mig att le och säkert är det väldigt gott också, även om jag saknar mina chardonnaytimmevänner,  förstås... 

Nu softar vi innan det är dags för Orlando by night i julskrud!



Inga kommentarer: