Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 9 januari 2014

Underbara Key West


Nu har vi nått mytomspunna Key West på vår Floridatur och det är verkligen minst lika underbart som jag trodde. Visserligen välkomnades vi av ett kortvarigt ösregn, men snart kom solen och så var det dags för ännu ett fotdopp i havet. Så skönt och precis lagom.

Efter en drink i skymningen tog vi en promenad ner på stan och där var det fullt av spännande människor, allt ifrån transor och cykeltaxichaufförer till pensionärer och partyungdomar - härligt!

När vi på den restaurang vi valde frågade vad de rekommenderade var svaret "Veggieburgaren är fantastisk" och då visste jag; Key West passar mig perfekt.


Uppdatering: Detta inlägg skrev och postades den 2 januari 2013, men när jag skulle uppdatera med bilder hamnade det istället på dagens datum, alltså den 9 januari, när vi redan är hemma i ett mycket regnigt och grått Sverige. Önsketänkande att vi nu nått Key West. Jag hade sannerligen inte tackat nej till det erbjudandet...

1 kommentar:

Zelda sa...

Vilken härlig resa ni verkar ha! Man blir riktigt ressjuk och avundsjuk ;)