Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 27 mars 2014

Underbara London igen

Pampiga Harrod's besökte vi såklart och jag köpte påskte i en fin burk.

Det är så trevligt att sitta och bläddra bland alla härliga Londonbilder! Det tar en stund att kika på alla 873 jag tog och att välja ut de bästa är faktiskt inte alls lätt. Det finns så många fina och jag vill ju dela med mig av den sköna känsla vi alla hade.

Jag gör i alla fall ett försök. Här är vår lördag i bilder.


Magnolior blommar redan överallt i London.

Mestadels hade vi ljuvligt väder och våren hade kommit långt.

Så här borde vi pimpa vårt bruna tegelhus från 1973 - så vackert!

Våra käcka barn!

Självklart fick det bli lite lördagsgodis på m&m.

Tower Bridge på avstånd i perfekt fotoväder för att skapa dramatik i bilden.

Tower Bridge ur en annan vinkel.

London Eye i solljus trots mörk himmel.

På kvällen tog vi en tur på stan och Selfridge's gör
sig väldigt bra i mörker med sina upplysta fasader.

1 kommentar:

♥ Carina ♥ sa...

Så roligt att läsa om och se bilder från er långhelg i London. Blir sugen på att åka dit igen :)
Tack snälla för din rara hälsning. Allt är bra med mig, har börjat virka och sticka så jag har inte alls hunnit sakna bloggen, haha. Nu är det ju dessutom underbara dagar som man vill ta vara på och snart börjar vi greja på vårt sommarställe igen.
Ha d gott fina du och njut av våren och att solen börjar värma igen :)
Kram