Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tisdag 22 september 2015

Äkta paret breder ut sig i pressen



Idag är både käre maken och jag med i Kungsbacka-Posten. Han för att han vann SM i Speedvindsurfing i lördags och jag för att jag ska vara med på Bokmässan i Göteborg på torsdag till söndag.

Det ska bli så kul att mässan äntligen är på gång. I vår monter B04:73 kommer det att vara full rulle hela tiden. HÄR finns hela det spännande monterprogrammet.

Jag kommer dessutom fredag 25 september klockan 12.30 att hålla i ett seminarium tillsammans med Elisabeth Lindström som medverkar i min reportagebok Våra älskade orkade inte leva, som handlar om att vara anhörig till en, två eller till och med tre familjemedlemmar som tagit sitt liv. Vi ska prata om hur intervjuaren och den drabbade möts för att tala om något så svårt som självmord när man aldrig har träffats förut och inte känner varandra. Seminariet äger rum i sal E1.

Mitt författarliv går som alltid att följa på min författarblogg - välkommen dit!

Och välkomna till Bokmässan som vi är övertygade om kommer att bli den bästa någonsin!

1 kommentar:

Ezter sa...

Familjenummer av tidningen då :) Grattis till er båda!